22 Eylül 2015 Salı

Loreal Paris Super Liner Perfect Slim Eyeliner İncelemesi


Tekrar Merhaba :)

Bugün yine severek kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum. 
Benim makyajımda vazgeçilmez olan iki şey vardır. Biri maskara diğeri ise eyeliner:) Bu nedenle kaliteli seçimler yapmaya önem veriyorum. Loreal'e de bir şans verip bu eyelinerı aldım çok da beğendim.

Gelin birlikte inceleyelim. :)

Ürün kalem eyeliner. Açıkçası ben kalem eyelinerı kullanırken daha rahat ediyorum. Daha kontrollü ve düzgün çekiyorum. Makyaja yeni başlayanlara,eyeliner sürmekte zorlananlara kalem eyelinerları öneririm. 
Ürün dışardan bakıldığında da bir eyeliner için oldukça şık ve kaliteli bir görüntü verdiğini düşünüyorum.:)


Ucu uzun,oldukça siyah bir eyeliner. Başta biraz parlasa da sonra matlaşıyor. 

Renginden ve sürümünden hiçbir şikayetim yok ama ucunun daha kısa olmasını tercih ederdim açıkçası.

♦Kalem eyeliner da en ama en dikkat ettiğim özelliklerinden biri! : ucunun zamanla aşınmaması. Eskime yapmayıp,ilk günkü gibi kalması. Bu eyeliner da aşınmayla karşılaşmadığım için daha da çok sevdim! 

♦Ancak olumsuz yanları da var. Bu kadar övdükten sonra bu yanlarını saymak benim içinde üzücü. Çünkü bir eyeliner da olmaması gereken özellikleri de barındırıyor :(
Sabah uyguluyorsam eyelinerımı, akşam baktığımda biraz üste bulaştığını ve ilk sürümümdeki o siyahlığının kalmadığını görüyorum. Güzel bir görüntü değil kesinlikle. Bir daha almasam dedirtiyor.

Eyelinerı uygulayıp göstermek istedim.
   
Ürünün fiyatını tam hatırlamasam da 40 lira civarıydı.
Ve uzun süre gidiyor. Bu nedenle fiyatına değer.

 Yorumlarınızı ve eyeliner önerilerinizi bekliyorum. Okuduğunuz için teşekkür ederimm.

Görüşmek üzereee :)




4 yorum:

  1. iade-i ziyarete geldim ve bu ürünü çok severek kullanmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum. Teşekkür ederim her zaman beklerim :))

      Sil
  2. En severek kullandığım eyelinerlardan biri. Yağlanmaya meyilli göz kapaklarınız varsa hemen hemen bütün göz ürünleri üste bulaşıyor ve yuvarlak bir hat oluşturuyor. Göz kapağınıza far, kalem, eyeliner uygulamadan önce ince bir transparan pudra geçerseniz bu sorun biraz azalıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende bu yöntemi kullaniyorum :)

      Sil