24 Ekim 2015 Cumartesi

GARNİER ÜRÜNLERİYLE CİLT BAKIM RUTİNİM


Güzel bir makyajın temeli, temiz ve sağlıklı bir cilttir. Hem cildimizi makyajdan arındırarak gözeneklerimizi temizleriz hemde erken yaşlanmayı önlemiş oluruz.
 Asıl bakım, temizliktir.Unutmayalım.



Ben bir süredir Garnier'ın bu serisini kullanıyorum. Temizleme jelimi,toniğimi ve nemlendiricimi aynı markadan seçmemin sebebi ise daha etkili olacağını düşünmem. Sonuçta aynı serinin ürünleri ve birbirlerini tamamladıklarını düşünüyorum.

♦GARNİER KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU
Cilt bakımının birinci kuralı makyajı güzelce temizlemektir. Ki Garnier'ın Kusursuz Makyaj Temizleme Suyunun methini duymayan kalmamıştır :) Zaten Bioderma'nın Sensibio H2O makyaj temizleme ürününe muadil gösteriliyor.
Bu ürünü ben yoğunlukla göz makyajımı çıkarmak için kullanıyorum.Fiyatının çok üstünde bir performans,harika bir ürün !

♦GARNİER ARINDIRICI TEMİZLEME JELİ
İlk olarak belirtmem gerekir ki,yağlı bir cilde sahibim. Sivilceye meyilli bir cildim var.Dolayısıyla bunu dikkate alarak ürünleri seçmem gerekiyor. Sizde cilt tipinize uygun ürünler almaya dikkat edin.
Garnier Arındırıcı Temizleme Jeli,cildi gözle görünür şekilde matlaştırdığını ve gözenekleri sıkılaştırdığı söylüyor.Paraben içermeyen bir ürün.İçerisinde Moringa özü ve yeşil çay var. Bu Moringa özü sayesinde ciltteki sebum fazlasını ve ciltteki kirleri temizleyeceğini vaadediyor.Yeşil çay ise cilde ferahlık sağlıyor.
Bir sabun kadar çok köpürmüyor. Ama yeterli seviyede köpürdüğünü söyleyebilirim. Yüze köpüğü sürdükten sonra sanki cilt tarafından emiliyor gibi. 
Yüzümdeki yağı emiyor ve cildimi matlaştırıyor.Garnier Arındırıcı Temizleme Jelini çok severek kullanıyorum ♥

♦GARNİER ARINDIRICI TONİK 
Arındırıcı jeli kullandıktan sonra yüzümü mutlaka tonikliyorum. Gözenekleri ve makyaj kalıntılarını temizlemenin altın kuralı, bu aşamayı atlamayın :)
Temizleme jelinde olduğu gibi Yeşil Çay ve Moringa özü içeriyor. Sebum fazlasını,makyaj kalıntılarını ve ciltteki kirleri temizlediğini vadediyor. Yüzde çok az bir yanma hissi oluyor ancak yerini ferahlığa bırakıyor. Makyaj kalıntılarını çok güzel temizliyor. 

Hem temizleme jeli hem bu tonik benim yüzümdeki yağı başarılı bir şekilde kontrol altına alıyor.

♦GARNİER NEM DENGESİ 
Ne kadar güzel kokuyorsuun! Öyle güzel bir kokusu var ki (fresh kokuları seviyorsanız) sırf bunun için bile alınır :))
İçerisindeki yeşil çay özü cilde ferahlık sağlıyor.24 Saat nemlendirmeyi,ciltteki parlamayı kontrol altına almayı,tazelik sağlamayı ve cildin kaybettiği nemi geri kazandırmayı vadediyor.Hızlı emildiği ve krem dokusu yağ içermediği yazıyor. Üründen azıcık almanız bile yetiyor.
Ancak ben bu üründen memnun kalmadım :( 
Kesinlikle hızlı emilmiyor. Acaba ben mi yanlış kullanıyorum diye düşünüyorum ama ürünü yok kadar az sürüyorum yüzüme ,yine de emilmiyor. Bırakın parlamayı kontrol altına almayı, daha çok parlıyorum.Aynı durumu yaşayan var mı?

♦GARNİER SAF&TEMİZ 3'Ü 1 ARADA
Yine Garnier'ın meşhur ürünlerinden kendisi. 
Haftada 1 ya da 2 kez peeling yapmak çok önemli. Ciltteki ölü deriyi temizler ve gözenekleri açmaya yardımcı olur. 
Bu ürünü Hem peeling hem maske amaçlı kullanabiliyorsunuz. Yağlanma,parlama ve siyah noktalar gibi cilt problemlerinde eğimli ciltlere uygun. Yağlanmayı kesinlikle kontol altına aldığını,geçici de olsa siyah noktalardan arındırdığını söyleyebilirim. Siyah noktaların zaten bu tarz ürünlerle kökten geçeceğine inanmayın.

►Son olarak; Yüz temizleme,tonik ve nemlendiricinin birbirini tamamladığını, birbiri ardına yapılması gerektiğini unutmayın. Nemlendiricinizi toniğin hemen arkasından sürün. Çünkü gözenekleriniz açıldığı için nemlendirici daha çabuk emilir.◄

Okuduğun için teşekkür ederim.Tabiki yorum bırakırsan mutlu olurum :)
 Sağ üst köşeden bloguma üye olur musun?

Sağlıklı ve güzel bir cildiniz olması dileğiyle :)







19 yorum:

  1. Cilt bakımı çok önemli gerçekten :)

    YanıtlaSil
  2. Nemlendiricisini seviyorum, neem temizleme jelide güzeldir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o da aklimda,bundan sonra onu denemek istiyorum :)

      Sil
  3. Garnier nem dengesi bende de vardı :) Ama bendeki turuncu olandı :) Severek kullandım.Özellikle kışın.Hiç yağlanma yapmıyor ve güzel bir nemlendirme sağlıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninde cildin yağlı mi tatlim? Eger parlama yapmadiysa hemen bakacagim ihtiyacim var :) Tesekkur ederim onerin icin ♡

      Sil
  4. merhaba tatlım güzel bir yazı olmuş bende garnıer çoğu ürününü severek kullanıyorum. nemlendiricisini de merak ettim en yakın zaman da deniyeyim :=) bu arada bende bloğuma beklerim cnm ! öpüldün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canimm♡♡ hemen geliyorum elbette

      Sil
    2. canım bloğumu takibe alırsan çokk mutlu olurum:)

      Sil
    3. Takip ettim diye gorunuyo canim bi adresini tam olarak yazar misin

      Sil
  5. Garnier ürünleri genel olarak beğeniliyor gördüğüm kadarı ile. Sağlıklı bir cilt için temizlik gerçekten önemli
    sevgiler
    Şafak
    www.safagindunyasi.com
    www.bloggerlarpaylasiyor.com

    YanıtlaSil
  6. canım takipteyim banada beklerim yazın için teşekkürler:)

    burcumblogger.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Hosgeldin tatlim rica ederim :))

    YanıtlaSil
  8. Ben de sizin gibi cilt bakım ürünlerimi aynı markadan seçmeye özen gösteriyorum :)

    YanıtlaSil
  9. üçü bir arada temizleme peeling ürününü kullanıyorum bende . Çok memnunum gerçekten

    YanıtlaSil
  10. garnier makyaj temizleme suyuna bayılıyorum olmazsa olmazımmm :)

    YanıtlaSil