8 Kasım 2015 Pazar

ESSENCE LASH PRINCESS-False Lash Effect Mascara

Güzel bir pazar gününden Merhaba !
Belki çoğumuzun Essence standında gördüğü,bu kabı çok sevimli maskaradan bahsetmek istedim.:)
Piyasada bir çok uygun fiyatlı rimel var. Ancak ben Maybelline ve Essence'den daha başarısıyla karşılaşmadım. 

Tasarımını da en az kendisi kadar sevdiğim bir maskara oldu.Kibar ve şık bir görüntüsü var.Makyaj koleksiyonuna eklenecek tarzdan. :)Kapağını kapattıktan sonra kendisi kilitleniyor.Açılma ve maskaranın kuruma riski yok.


Fırçası kısa kıl şeklinde. Eğimli bir yapıda değil.Ben Maybelline fırçaları gibi eğimli yapıdakileri daha çok seviyorum aslında. Ancak kirpikleri tarama konusunda gayet başarılı diyebilirim. 

Maskara uzunluk vadediyor. Vaadini de başarılı bir şekilde gerçekleştiriyor! Gerçekten kirpikleri uzatma bakımından bayıldım diyebilirim. Verdiği siyahlık da oldukça iyi.Yani fiyatına göre üstün bir performans. 

Olumsuz yanı,kat kat uygulandığında kirpikleri birbirine yapıştırıyor. Kontrollu uygularsanız ve kirpik bazı kullanırsanız çok daha olumlu bir sonuç alabilirsiniz. 

Bu maskarayı tekrar almayı düşünmüyorum.Verdiği uzunluk çok iyi ama birbirine yapışık görüntüsünden bi o kadar nefret ettim. Diğer maskaralarına da bakacağım. Sizin Essense'de severek kullandığınız başka bir maskara var mı? Yorum olarak bırakırsanız sevinirim.

 Gözümde far olduğu için fotoğrafta çok siyah durmamış maskara kusura bakmayın.


Okuduğunuz için teşekkür ederim.Elbette yorumlarınızı bekliyorum.Sağ üst köşeden bloguma üye olarak desteklerseniz sevinirim.
Hoşçakalın ♥



9 yorum:

  1. Işıktan siyah çıkmamış ama kıvrımı gayet iyi.
    Bu arada Gfc yi kontrol ederseniz iyi olur sizi ekleyemedim:(

    YanıtlaSil
  2. Henüz hiç essence ürünü kullanmadım. Ama madem uzun kirpik vaadini yerine getiriyor denemekte fayda var :)
    Takipteyim, bloguma da beklerim
    www.blogluyorum.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim memnun kalirsiniz,takibe aldim:)

      Sil
  3. merhaba blog keşif etkiliğinden geliyorum bloğunuzu takibe aldım banada bekliyorum

    http://misevimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Esssence in birçok maskarasını kullandım özellikle get big lashes favorimdir ama bunu kullanmamıstım denemek lazım :)

    YanıtlaSil
  5. Bende blog keşif etkinliğinden geldim :) takibe aldım bende beklerim :
    www.dsgnmariposa.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil