18 Aralık 2015 Cuma

MENTHOL TREATMENT LIP BALM

Yeni bir postla günaydın!
Siz de benim gibi kışın çatlayan,kuruyan hatta kanayan dudaklara sahipseniz, bir çok lip balm denemiş olamanız olası.''Aradığım budur!'' dediğim tek lip balm,bir çok kişinin de favorisi olan Blistex oldu.
Bazı kişiler her ne kadar mentolden rahatsız olsa da, ben mentolü,kokusunu,dudağımda bıraktığı yumuşacık hissi çok seviyorum. Mentolün iyileştirici özelliğini de göz ardı etmemek gerek.




 Watsons'ta tesadüfen rastladım bu ürüne.Mentollü olduğunu görünce denemek istedim açıkçası.
Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum. Sürdükten hemen sonra emiliyor.Dudağımı neme doymuş hissediyorum. Kullandıktan sonra dudağımda yok denecek kadar az karıncalanma oluyor.Üstelik kokusuz bir ürün,kokuya duyarlılığınız varsa çekinmeden kullanabilirsiniz.Ayrıca içerisinde SPF 15 var. 
Velhasıl bu kadar övdükten sonra fiyatına göre başarılı bir lip balm.Rast gelirseniz bir denemenizi tavsiye ederim.

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim!
Yorumlarınızı bekliyorum elbette.Bloguma da üye olmayı unutmayın :)
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Hoşçakalııın♥



                        

6 yorum:

  1. Benim de dudaklarım soyuluyor. Çatlamaz hiç ama kurur ve soyulur:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kışın benimde başıma dert :( neyseki lipbalm var :)

      Sil
  2. Kisin ortak ferdi kuruyan dudaklar. Cildin kolay emmesi güzel. Bazi balmlar hep zabaka halinde dudakta kaliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğiniz gibi tabaka halinde kalıp rahatsız eden bir hali yok :) bende sevdim bu lip balmı

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Belki harika değil ama fiyatına göre harika! :)

      Sil